TAB

Wednesday, December 28, 2011

Contest : My Picture Very Awesome by BlogBiruLangit

Malam yang bosan. Tak tahu nak buat apa. Macam biasa aku akan blogwalking.
Tabiat aku: akan follow blog yang aku singgah.

Jalan punya jalan. Terjumpa satu contest. Banyak sangat sebenarnya contest dalam blog ni. Tak pernah pulak terasa nak join sama. Tapi kenapa aku boleh terpikat dengan contest ni? Sebab aku nak share moment indah semester kali ni selain daripada owner blog tersebut mempunyai calour blog yang sama dengan aku, BIRU!

Contest ni dianjurkan oleh si cantik manis che azza. (bukan nak bodek ek..hehe) Nak tahu lebih lanjut boleh klik SINI atau boleh juga klik gambar dekat bawah ni...

 

Dan inilah gambar yang nak aku kongsi bersama semua.


Aku pilih gambar ni sebab, gambar ni diambil ketika aku buat persembahan dekat Uitm Kedah. First time pergi utara! hehehe...

Dua orang yang aku pilih untuk diTAG ialah:
Miss Areyou a.k.a classmate aku
dan
Ator juga classmate aku...hehe

Jawapan kepada soalan "Blog Azza berat atau ringan" : blog awak tak berat pon..senang je nak loading ^^,



 WSM:
- tak harap pon nak menang. tapi kalau menang pon ape salahnye..hehe -


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...