TAB

Friday, November 4, 2011

Perasaan Ketika Ini

Tak tahu nak luah dekat siapa sekarang ni.

Kalau ada awek boleh luahkan dekat dia. Tapi itulah masalahnya. Aku ni tak de awek.

Nak mengadu dekat mak abah atau akak. Entah tak nak susah kan diorang.

Lastly decide nak release stress dekat blog tersayang ni. I love u so much BABY! (erk...geli lah pulak!)



Blog oh blog...

Awak tahu tak kita stress hari ni. Tadi dah lah kelam kabut nak hantar proposal seminar kewangan tu. Boleh pulak satu kereta ni tetiba brek!

Saya terjatuh awak..Mula2 memang tak rasa sakit. Tapi lama2 rasa sakit lah pulak dan ade benjol dekat kaki saya ni  Kesian kan saya? Naib baik apek tu bagi saya duit. Jadi reda lah sikit marah saya masa tu.

Bila dah print proposal tu, ade pulak typo error. Geram betol saya. Nasib baik lecturer saya perasan.

OK. Dah selesai. Cerita pasal nak dapat tandatangan proposal tu malas nak cerita. Nanti lagi stress.

Dengan gembiranya saya nak hantar proposal ke HEA. Lepas tu ade pulak something yang saya tak bagi sekali. Ade satu borang bajet tu saya tak isi. Haritu siapa entah cakap tak payah isi. Dah kene isi. Masa ni nasib baik lecturer saya ada. Saya nak nak ucap terima kasih sangat dekat dia. Dia yang banyak tolong saya tadi. Terharu gila kot. Bayangkan lecturer ke hulu hilir dengan student.

Awak mesti tertanya2 kan saya ni setiausaha ke? Tak lah awak. Saya ni KETUA PROJEK. Saya bukan nk bangga sangat dengan title tu tapi cuma....saya nak tanya awak. Semua surat dan proposal tu saya ke yang kena buat?

Mungkin salah saya kot. Tak pandai nak agih tugas.

Kalau awak cakap saya gila kuasa memang tak lah. Dari dulu lagi, Suka pulak saya pegang jawatan besar2 ni.

Sebenarnya ada jugak bagi diorang kerja. Tapi diorang kata ada kelas lah itu lah ini lah. Ingat saya takde kelas ke awak? Saya pon ada kelas jugak. Jadinya saya yang sempurnakan kerja diorang.

Kalau saya tak buat siapa lagi kan? Cuba bayangkan kalau saya buat bodoh je. Projek mesti tak jalan. Dan semua student akan dapat kosong untuk carry mark diorang.

Ok lah awak. Saya malas nak bebel panjang2. Yang penting sekarang dah hantar proposal. Yang perlu ditunggu sekarang adalah bajet diluluskan ke tidak.

Cuti mid term ni rasanya hati tak boleh nak tenang selagi tak tahu keputusan HEA.





WSM;
- harap bajet program diluluskan -
- memang mencabar tugas sebagai pemimpin -

10 comments:

szazaniza said...

biasa la tu bro...akak da slalu kene...nnt bile projek da selesai ramai yg nak nama jek...mula la ngaku dia yg buat sume...tp x pe...trust ALLAH n urself...insyaALLAH...Allah always with us...

NUARAHMAN said...

szazaniza : kan tahu takpe..sabar jela

Captain Naz said...

Rileks little brother...Inilah yg dinamakan sebagai cabaran yg harus ditempuh seorang pemimpin/ketua...Memang nampak beban tp mengajar kita sesuatu yg bernilai...Memang best jd ketua projek...Actually, proposal ketua projek/assistant yg kene buat...Better ketua yg buat sebab ketua yg tahu flow program...Boleh je ajak assistant buat sekali...Yg pasal sumer nk nama tue, susah nk cakap...Ramai je manusia mcm tue...Bila minta suh buat kerja/tugasan masing2, ada je alasan...Sijil nak pulak tue...I totally hate sleeping partner/friend in every grouping work...Buat kerja tak, tahu nak markah tinggi je...Ragam manusia...Yg penting kita buat dgn ikhlas, Allah SWT shj yg mengetahuinya...AMIN...Chillax k...

NUARAHMAN said...

Cik Naz Zuren di Dunia Realiti : akak SENIOR! thanks sangat atas komen memberangsangkan tu..hehe

atira ator said...

abiss
ko isi bajet ue cmne????
sori bro,,,

NUARAHMAN said...

atira ator : aku main tarik2 je bajet tu...yg penting kene makup tinggi gila..sbb kompem2 nti die potong lagi

atira ator said...

ko tmbh kn ape je lg???

NUARAHMAN said...

atira ator : entah..dah tak ingat..haha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

kesiannya.. tapi biasalah tu..

NUARAHMAN said...

Nafisah Ruslan : erm...kesian kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...