TAB

Friday, September 9, 2011

Resepi YAM MILKSHAKE

Yam Milkshake Special
Pagi ni aku nak kongsi resepi milkshake atau dalam bahasa melayu susu goncang (macam PELIK je bunyi die! haha..). Aku pilih perisa ais krim yam/keladi. Terpulang pada korang nak guna perisa apa.

Bahan yang diperlukan:
- Ais krim
- Susu penuh krim

Cara-cara membuat:
- Ambil 2 scope aiskrim. Masuk ke dalam blender.
- Tuangkan setengah gelas susu penuh krim ke dalam blender tadi.
- Kisar kedua-dua bahan tadi. Jangan terlalu hancur.
- Letak ke dalam gelas.
- Kalau rajin macam aku ni bolehlah topping atas dia.

- Sedia diminum.

Boleh letak apa2 hiasan untuk nampak cantik

 
 
 
 
WSM : resepi yang simple, segar dan sedap. Tak sampai 10 minit dah siap!

2 comments:

eylia razali said...

hahaha...resepi Johnny ko gune yer

Khairul Rahman said...

eylia razali : haha...itulah untungnya keje kedai makan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...