TAB

Monday, September 12, 2011

Hari Pertama, Setelah 4 Bulan Bercuti

Pakaian di hari pertama
Pagi2 lagi aku dah jejakkan kaki ke KBM (Kampus Bandaraya Melaka). Tapi bukan pergi kelas, nak uruskan hal2 berkaitan silat. Dari bangunan Graha Maju ke KBM, seterusnya ke Kolej baru, Tun Mutakhir dan Tun Mamat. Lima bangunan tersebut aku menjelajah sebab nak tampal notis Silat. Walaupon penat tapi hati ni terdetik bangga sebab persatuan terawal yang tampal notis dekat 5 bangunan tu.

Kelas pertama hari ni mula pukul 2.30 petang dekat bilik ZG1-2. Sebenarnya aku tak tahu pon kelas ape petang tu cuma tahu bilik je. Lepas dah masuk baru tahu rupanya kelas Quantative Management (QMT 425). Dalam hati terkejut gila sebab kelas pertama dah kene kira2! Nama lecterur kalau tak silap Puan Yumiza. Hari ni kitorang cuma diperkenalkan tentang basic Qmt je.
 
Suasana kelas di hari pertama


Lepas tu dah tak ada kelas. Malam baru mula balik pukul 8.30. Kali ni aku pon tak tahu kelas ape. Bila melangkah masuk ke kelas...cantiknya lecturer tu! Hati ni yang mula2 mengeluh kelas malam terus bersemangat. Haha... Nama lecturer tu Puan Mastura ( ye puan, so maknenye dah BERKAHWIN! T_T), die ajar E-Commerce

Balik tu kitorang singgah Jusco kejap beli barang sikit. Then beraya dekat rumah Din, yang baru je pindah ke rumah sewa baru dekat Kota Laksamana.




wsm  * tak sangka DIA antara orang pertama yang aku jumpa!
           * kenapalah banyak sangat kelas malam...

2 comments:

aeisyah hanum said...

aku teringin tau DIA tu sape..sampai ht ko taknak stori kat aku... T_T

Khairul Rahman said...

aeisyah hanum : bukan tak nak bagitahu..tapi biarlah rahsia...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...