TAB

Thursday, August 11, 2011

Percaya Padaku - UNGU


aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

repeat reff

* free download >>> Percaya Padaku by UNGU <<<
* lagu ni dah lama popular dekat indonesia tapi baru2 ni je popular dekat malaysia
* mula-mula dengar lagu ni rasa macam tak best sebab muzik dia macam lain sikit dari lagu2 ungu yang sebelum ni tapi bila dah berulang kali dengar rasa macam best pulak!

2 comments:

LeLy shuhada shaari said...

da lame lah lagu ni..lombab la nuek ni

khairul rahman said...

Lely shuhada shaari : haha..aku ni budak kampung jek..mane lah tahu sangat :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...