TAB

Monday, July 16, 2012

Teringat Kekasih Lama

Sekarang ni dekat Hot FM tengah sibuk bercakap pasal #KekasihLama.

Suka atau tidak, istilah tersebut telah menunjukkan anda dan dia telah menyimpan memori sebagai kekasih satu ketika dulu. Ya satu ketika DAHULU. Bukan sekarang.


Sama ada anda dan dia berpisah secara BAIK atau tidak...
Anda rela atau TIDAK...
Anda SEDIH atau tidak...

Semuanya telah terlipat dalam buku sejarah.

Hidup perlu diterus walau tanpa kehadiran #KekasihLama.


Mungkin #KekasihLama menyimpan seribu kenangan...
Mungkin #KekasihLama adalah yang pertama...
Mungkin #KekasihLama tiada pengganti...
Segalanya MUNGKIN.



Cukuplah berjiwang sakan !

Cuma nak cakap, tadi aku twit pasal #KekasihLama dan Ikhwan Hot FM baca twit aku secara live!

Segan sebab ade seorang member tu kata dia dengar. Aku harap dia tipu. (aku siap mention nama kot)


Ayat dalam twitter (nama dah padam)

Doa aku pada #KekasihLama Semoga dia bahagia dengan hidup dia sekarang.



WSM:
- just wanna say: miss u -

5 comments:

Anonymous said...

Alahai, muka kartun tu kan ade iraslah dengan #KekasihLama awak tu.. :P

lelyshuhada said...

hai..kan bagus kalau #kekasihLama datang balik. huwahuwahuwaaaa

MEOR ! said...

jujur,sampai sekarang aku masih mengharap kekasih lama aku dan aku berharap semoga dia jodoh aku,tapi semua Allah dan tentukan bukan?

Unknown said...

;)

MIRA said...

everything u said is true.
what ever it is life must go on =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...