TAB

Monday, October 18, 2010

balik kampung before exam

Exam aku bemula dari 25/10 ~ 10/10.
so before exam nak balik kampung kejap. nak jumpa mak abah akak n sedara mara yg ade dekat2 lima kedai.

Punyalah seksa nak beli tiket bas semalam! semua kaunter tiket utk bas dari melaka ke jb habis! so nak tak nak terpaksalah aku beli tiket pukul 5. Itu pon last seat dan syarikat  bas paling aku benci sbb bas dia buruk! Kata je nama pahlawan melaka (sape2 yg biasa naik bas dr melaka mesti taw bas ape).



Mase dekat MC aku jumpa segerombolan manusia yg kena tahan ngn polis (mostly warga asing). Atas bantuan member aku (syakir) aku berjaya snap gambar (tp tak berape clear). sempat gak aku berposing utk ambil beberapa gambar lain.. haha


gambar yg tak berkenaan terpaksa dikaburkan

depan pondok polis

nie bukan yg kena tangkap tu tp nie budak kelas aku

syakir sempat berbisnes!

2 comments:

AziE AbD rAHmAn said...

haha,,tq nua yg baex hati cz belikan kami2 tiket balex jb walau terpaxsa menghabeskan 6 jam merayau2 di bumi melaka tanpa tujuan,,hehe

NUARAHMAN said...

haha...kesiannye kowang
yg penting aku samapi dulu..!
pape pon mesti seronokkan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...